Jalmari Eklund on koulutukseltaan materiatalouden yo-merkonomi ja logistikko. Hän on suorittanut JETin ja FEPin.
Hän on toiminut Hesburger-yrittäjänä ja yritysvalmentajana 1996-2009. Hän työskenteli Palveluliiketoiminnan kehittämisasiantuntijana ja yritysvalmentajana JTO:lla 2009-2011. Jalmari toimi Kaupan- ja palvelualan visionäärinä, yritysvalmentajana ja kehittämispäällikkönä Markkinointi-instituutissa 2011-2013. Hän on toiminut valmennusyrittäjänä Humaanikone Oy:ssä ”Lean with Human Touch” vuodesta 2013 alkaen.
Asiakastoteutuksia vähittäis-, erikois- ja tukkukaupan alalla, teknisellä alalla, palveluorganisaatioissa, ketjuissa, valmistavassa teollisuudessa, asiantuntijaorganisaatioissa ja kolmannella sektorilla.
Jalmari Eklundilla on yli 25 vuoden monipuolinen kokemus asiakasrajapinnasta palvelun toteuttajana, palveluiden kehittäjänä sekä palveluorganisaation johtajana.
Jalmarin työote on käytännön kokemuksista syntyvää, dialogista ja positiivisella tavalla innostava. Jalmari istuttaa asiakkaan silmälasit syvälle valmennettavien arkeen ja etenee määrätietoisella askelmallilla kohti osallistujien todellista työnkehittämisen tarvetta.
Jalmari näkee jokaisessa yksilössä, työparissa ja tiimissä luovuuden perusraaka-ainetta ja opastaa innostamalla, inspiroimalla ja vahvalla asiakkuusajattelulla kohti idearikkaampaa työyhteisöä. Arvostamisen tunne, usko omiin vahvuuksiin ja joukkuepelaamisen dynamiikka merkitsevät lisää tuottavuutta, työhyvinvointia ja asiakaskeskeisempää työkulttuuria.